genap setahun bekerja genap setahun terabai | QIMAYRA MOHAMMAD ®


why?

invisible hit counter

genap setahun bekerja genap setahun terabai

| 9 April 2013

assalamualaikum !

apa yang terabai? ni ha yang terabai, blog saya ni dah setahun tidak berupdate! how come .. ni disebabkan keja gila-gila la ni. adeii. saya update ni pun sebab nak berkongsi cerita sikit yang saya dah setahun bekerja di hotel 3 bintang ni haa, masa saya baru masuk keja saya ada update juga, baca sini

haa macam? dah setahun kan? lebih sikit. hehe. alaa bukan nak showoff, nak tunjukkan saya ni hebat la kononya cuma nak berkongsi kegembiraan sebab dapat bertahan kerja sampai setahun. keja saya ni bukan kerja senang lenang, ni kerja mental dan fizikal kena tahan, ni hotel banyak staff so banyak karenah, lagi satu jawatan saya di hotel ni tak ubah macam Commando VAT69 kena 24jam kena siapkan diri..



baru setahun bhaii, masih jauh lagi perjalanan. fuhh !

but, alhamdulillah sebab saya tahan juga dan semoga saya bertahan sampai gaji saya beratus puluh ribu hahah! angan-angan je lebih! specially thanks untuk senior saya, abg jefri the best IT technician ever! beliau banyak ajar selama setahun ni dan juga kepada general manager yang banyak marah-marah saya! haha. tak lah, tak marah pun kan cuma nak menasihati katanyaa. dan juga kepada semangat kental saya yang jitu untuk bertahan, ini kerana atas izin Allah SWT! terima kasih Ya Rabb!.

dah sampai sini je la. rindu pulaa dengan blog aku ni yang dahulunya meriah dengan updates, meriah dengan visitors. adei. saya sendiri pun tak tahu kenapa malas nak blogging dah hehe. sekarang ni aktif dekat twitter dan instagram je laa.

weh dah follow twitter saya belum? ada twitter widget dekat sebelah kanan tu haa click aje, instagram saya search je "Qimayra Mohammad" follow kalau nak! kalau taknak takpe! eheheh. ok assalamualaikum see u again!




komen kalau free, like kalau nak cepat. hehe ;D

Comments
0 Comments

0 661 COMMENTS.: